Be strong.

Alltså hela dagen har jag gått omkring och låtsats att det varit söndag. Har fortfarande inte fattat att det inte är det. Legat i soffan å ätit glass, ätit pizza med Jenny å en av mammas lussebullar slank ner oxå. Å ingen träning. Ni hör ju, rena söndagen. Det värsta av allt är att jag har bakis-söndag-ångest oxå.
Å så här på måndagskvällen börjar jag bli sentimental. Min tankeverksamhet har satts igång. Med andra ord borde jag trycka ner huvet i kudden å sova NU. Vilket jag tänker göra och hoppas att det är bättre imorn. Redan tisdag då, galet.

Ikea´s lingonsaft skulle sitta fiiint.
Niiightning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sådana dagar behövs ibland :)

2008-12-16 @ 15:36:45
Postat av: Alexzandra

Anonym: Jag antar att de är så. Fast jag skulle gärna slippa dem :-( Man har ju inte lust med nånting då..

2008-12-16 @ 15:41:01
Postat av: Anonym

aah. han

2008-12-16 @ 21:03:18
Postat av: Anonym

altlså, sorry. för att förtygdliga kanske: han. snygging.

2008-12-16 @ 21:04:35
Postat av: Alexzandra

Anonym: Precis, HAN! :P

2008-12-17 @ 06:41:24
Postat av: mandy

äh jag är inte anonym;D råkade glömma att skriva in mitt namn;) är inte glad.. gg har börjat i sverige! men inte i england! hur b är inte det!?

Postat av: Alexzandra

Mandy: Det va ju jäkligt skumt! :-S Men jag följer inte avsnitten på tv ändå, laddar ju hem dem från hur de släpps i USA såklart. Vem orkar vänta ;P

2008-12-17 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback