Att lägga upp en strategi.

Nu ni tjejer, nu kör vi stenhårt den här veckan. För på lördag är det lucia och då syftar jag inte på lussebullsätande utan party, partaj, kalasa, fest. U name it =))

Jag har varit en SÅ duktig flicka hela helgen så ni anar inte. För det första har helgen varit så vit den bara kan bli. Jag stod i mot alla utgångsamtal. Jag har trots dålig motivation lyckats bra med träningen både fre,lör, sönd. Å jag har jobbat, actade till och med tomte inför barnen på julbordet. Hoho, snälla barn...

Å jag säger bara en sak. Tar jag mig inte till statt på lördag ska jag personligen lotta ut min juldansbiljett här på bloggen. Sen ska jag aldrig sätta min fot på stattshotellet igen. Så nu är det sagt. Nu gäller det att jag tar mig dit på lördag.

Inte en droppe Vin/sprit till mig förens jag anlänt på statt alltså.

Cider, vatten, cider, vatten, cider, vatten. Så ser min lördagkväll ut


Kommentarer
Postat av: Sara

har de börjat sälja biljetter till juldagen redan?? Klart vi kör stenhårt på fest denna vecka oxså, tyvärr kan jag inte ha som anledning att jag varit duktig i helgen som du men ändå, är ju bara december en månad om året;)

Postat av: Alexzandra

Sara: De börjar alltid sälja dem i slutet på nov gumman :)) Köra stenhårt med träningen syftar jag på. Hahah, alkis!! Å jag ska inte festa för att jag varit duktig i helgen inte. Syftade mest på träningen där oxå. hehe.

2008-12-08 @ 12:00:05
Postat av: Julia

Hahaha, skön du e :)

2008-12-08 @ 13:01:32
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: moa

Glöm inte lite mat mellan åt med ! :)

2008-12-08 @ 21:17:25
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha ok, värst va duktig du har blivit med vita helger då;) Men de är bra gjort:)

2008-12-09 @ 09:13:46
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Julia: bra det! : ))



Moa: Good point .. Ska försöka hinna med det oxå!! =p



Sara: Haha, duktig? Det handlade bara om en helg men jag tackar ändå :)

2008-12-09 @ 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback