Nyfiken-i-en-strut.

Jag vet att ni är otroligt nyfikna. Jag ser det på statistiken från igår :))

Jag har 103 bilder från i lördags. Det var galet jävla kul. Tror inte jag haft en sån lyckad fylla och en så lyckad stattkväll någonsin. Dramadramadrama. En vänskap mindre, en återförening mer, hångel, rabalder å svartsjuka. Gillar vi? : ) Nu måste jag hok'a up med Jenny, vi har MYCKET att prata om sedan lördags.

Å jag förstår inte varför vissa gör så stor grej av saker och ting. Jag är singel, Så varför upprörd? Lev du ditt liv så lever jag mitt.



Moohahahaaaa!! More to come...

Kommentarer
Postat av: bella

Din lilla fyllekajja het du var i lördags.. Tror jag fick ditt nummer också men jag tappade nog bort det .. ?

Postat av: Julia

Så rätt så!! :)

2008-12-15 @ 14:01:39
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: bella

Ta min msn, [email protected]

Har ju tappat bort numret, eller så kanske jag skrev in men aldrig sparade haha.. Brukar hända ganska ofta.. Imorgon tycker jag du får hänga på.. halv 10 är jag ute hehe.. Vaken då?

2008-12-15 @ 14:48:30
URL: http://bembe.blogg.se/
Postat av: Rille

shit vad het Du är...förlåt om jag skriver så :-)



kan inte vänta med att se flera hotta bilder, synd att man inte bor i närheten då hade jag absolut sökt mig till statt...

2008-12-15 @ 15:42:11
Postat av: Pernilla

WTF är man singel så är man, hångel on liksom;)

2008-12-15 @ 17:45:39
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Bella: Full å Glad va bara förnamnet. Men galet roligt hade jag :) Har addat dig på msn nu. Logg in för tusingen! Jag kan se till att vara vaken då ;P



Julia: YeeeesBox.



Rille: Hur hittade du hit då??



Pernilla: Precis, Tycker inte jag gjort annat än varit i förhållanden i hela mitt liv. Å så länge båda partners är singlar varför inte hoooka up då liksom? Man sårar ju knappast någon. Men, typiskt Karlskoga :-S Krams!!

2008-12-15 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback