Stilmiss?

Jag höll precis på att publicera ett inlägg angående idol. Att Alice och jurybruden hade samma halsband. Det tyckte ju jag va superroligt. Eller snarare en miss med tanke på vilket utmärkande halsband det var. Å såklart påpekades missen av dem innan jag hann blir klar med detta inlägg. Är för övrigt totalt ointresserad av idol. Men jag är ensam hemma å det finns ju knappast nått bättre på tv denna fredagskväll. Jag bryr mig inte vem som vinner men jag kan sätta mammas katter på att Kevin tar hem det. Personligen stör jag mig lite på hysterin över honom men ändå.

Lars skulle såklart ha vunnit.
Annars va ju Robin söt nog.

Någon som har en åsikt angående idolfinalen?

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Ingen direkt åsikt mer än att jag vill att kevin ska vinna =))



//

www.alexandrastyle.blogg.se

2008-12-12 @ 21:33:20
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Elin

mmm ja tänkte direkt på halsbandet ja me :P Kevin har varit oslagbar hela säsongen, helt rätt att han vann :) kramkram

2008-12-13 @ 01:26:32
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback