Den omtalade klippet - page.

page  pagekate

Fy fan va snyggt det är. Jag avundas dem som vågar göra klippet. Själv har jag haft långt hår i hela mitt liv. Alltså långt, långt. Nu har jag faktiskt längre än någonsin men det är första gången jag faktiskt gått så långt att jag TÄNKT mig själv i page. Grejen är ju att nu har alla redan gjort det och då är det redan på väg bort.... O jag vet att jag aldrig skulle göra det ändå. En vän till mig kom idag och hade gjort det och hon va så fasligt jävla snygg. Frässcchhyy Joey. Jag som lider av åldersnojja borde verkligen inte go serious frisyr. För frillan gör än minst sagt 5år äldre. Jag vill inte va äldre. Har ju precis accepterat att jag är 22år och fått en sorts inre ro med att jag har 3år kvar till 25. Att blir 27 med ett ända klipp,
ja ni hör. kommer ju inte på frågan....

Skämt o sido, jag har för tunt hår. Jag är inte personen som orkar lägga tid på att fixa frillan varje dag (o hur snyggt är det att se ut som
dränkt katt i huvet?) dessutom har "alla" redan gjort det och passar sjukt bra i det...

Damn, betalade x antal hundralappar för håret förra veckan och jag är redan så less på`t. Vårkänslorna-vill-ha-ny-garderob-fixa-håret-vara-fräsh-känslan kommer tidigt i år.

  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst blev hon het jooey;) jävlar va hon speglade sig och drog i håret först hehe.. ovant.. tacka gud för extensions.. ångrar man sig är de bara och ringa ett par samtal;)
Hade ni kul igår hos emma?? jag tänkte komma men kände att plånboken intte tillät.. :S

2008-02-10 @ 09:57:45
Postat av: Jenny 2

Haha ja det gör en hel del för utseendet. Jag klippte ju av ca 30-40 cm för ca en vecka sedan tyvärr inte helt frivilligt och fick ett helt nytt utseende, jag ser inte nödvändigtvis så mycket äldre ut men helt klart mer sofistikerad ;-)
Och jag trivs faktiskt jättebra!

Postat av: Alexzandra

Jenny: Tro mig, hon drog i håret hela kvällen :) o pratade om exstensions. Hon behöver bara vänja sig. Hon va sjukt snygg så jag hoppas hon behåller det där ett tag. Långhårig kan man vara på sommaren. hehe.

Jenny 2: Jag menade inte att äldre skulle vara negativt egentligen. Faktum är att jag tänkte typ "softistikerad" för där har du Så rätt. Titta bara på kvinnorna ovan. De blev helt plöstligt "äldre" seriösare kvinnor. KUL att ännu en trivs med det. Jag vill oxå gö nått drastiskt med mitt hår :D

2008-02-10 @ 11:28:06
Postat av: Anonym

jag tänkte som du..MÅNGA har ju klippt page redan men jag har oxå haft lååångt här alltid så jag tog mod o klippte av det men inte jätte mycket uppklippt så det e lite klassiskt..

bara positiva reaktioner än så länge ialf:)

2008-02-10 @ 13:12:31
Postat av: Alexzandra

Anonym: Men halllå? jag vill se ;) Det konstiga är ju att jag tycker alla som gjort det har passat SÅ bra i det. Det har ju vart inne ett tag nu så jag är rädd att de kanske går ur... trenden lr va man ska säga ;-S Inte för att man behöver va slavisk där. Men jag tror ju inte ens jag skulle passa i det. :-(

2008-02-10 @ 13:57:22
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, page är snyggt! Rihanna är ju ruggigt het i sin frisyr! Speciellt på den där bilden. My god.

2008-02-10 @ 14:57:22
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Anonym

ha ha du såg mig igår på paris,ha ha vi är väl inte direkta vänner men du bloggar roligt tycker jag:)

2008-02-10 @ 17:26:07
Postat av: Alexzandra

Angelica: Ja hon är sjukt snygg på den bilden :D

Anonym: Jasså? tyckte inte jag kände igen nåra på paris igår :-S och en pagelady? Hm, du va säkert gööör snygg i det vilket fall som helst. Tycker ju det är så tjusigt. hehe.

2008-02-10 @ 17:37:24
Postat av: Alexzandra

Anonym: Föresten, kul att du gillar bloggen. Sånt gör mig alltid glader =)

2008-02-10 @ 17:38:06
Postat av: Anonym

ha ha lite roligt när jag läser din blogg,vi är inte allt för olika när det gäller mycket saker;)

2008-02-10 @ 23:54:10
Postat av: Alexzandra

Anonym: Ja där ser man :) Tur det kanske, så jag slipper känna mig helknäpp med mina tankar liksom. Alltså, skriv gärna ett namn (påhittat om du så vill) men när det bara står ingenting, så vet jag ju inte om det är samma anonyma person som skrivit förut. Lite lättare om man får en bokstav lr va som helst. Kram.

2008-02-10 @ 23:58:44
Postat av: :D

Svårt att lista ut vem den anonyma kan vara! de kanske kan vara den avundsjuka A***.S? haha

2008-02-11 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback