I`m going craZy.

Jag har sån shopping abstins så jag vet inte vart jag ska ta vägen =s Jag har inte shoppat nånting (nåväl, minus ett underklädsset, knästrumpor, ett frisör besök och en nagelförlängning)... på snart en månad. Tog en sväng in på hm igår och det är mycket illa när man hittar något här i pyttiga Karlskoga. Vilket fall som helst så gjorde jag det. Och inte bara en sak heller så nu inväntar jag en liten lön som anländer imorn så jag kan svänga förbi hm och göra över med den =) På lördag kommer jag befinna mig i Stockholmo men det finns inte tid för affärer då. O ärligt talat, att springa i affärer i Sthlm UTAN ett par tusen på fickan, det är att piiina sig själv. Så jag får vänta 2vec till när jag anländer till Göteborg, då ska det inhandlas inför Våren & Sommaren. Hur ska man stå ut? Går fortfarande o väntar på att bli miljonär men det dröjer längre än va jag trodde.

needs

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh! shooooppa

Postat av: Jessica

ja du är inte den enda som vill shoppa:P jag har inte köpt nånting till mig själv på jag vet unte hur länge, så det är nog dags för det snart tycker jag .

2008-02-20 @ 10:48:58
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Elin: Jaaaaaa =)

Jessica: Det tycker jag verkligen, nu när våren är på ingång är det totalt omöjligt att inte handla :)

2008-02-20 @ 10:50:56
Postat av: Elin

svar: oh yeah, blommiga sjalen från indiska is the shit

2008-02-20 @ 10:54:19
URL: http://shopaholic4.blogg.se
Postat av: Tess

vill oxå shoppa loss, tyvärr tjänar man inte så mycket på mammapenning =(

2008-02-20 @ 11:06:25
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Michaela

haha ska föröska att klämma ut den lite tidigare men senast den 16 kommer den lilla dom sätter igång mej senast då :) haha

2008-02-20 @ 11:21:48
Postat av: Alexzandra

Tess: Det förstår jag ju :-S Lider med dig! Gå o köp dig en triss vetja. hhee.

Michaela: Men då lär jag väl hinna se beben innan jag drar =) wohooo.

2008-02-20 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback