Night-morning-mares.

mardröm


VAD påverkar ens drömmar? Jag drömmer så mkt sjuka grejer ibland och jag kan inte förstå hur dem kommit in i mitt huvud, saker jag aldrig ens tänkt på. Igår vaknade jag till vid 07.30 av ett sms och sen när jag somnade om så drömde jag om denna person som sms`at mig. Helt logiskt. Men idag vaknade jag till och när jag sen somnade om igen.. Så drömdre jag fruktansvärda saker först var det bara ett tomt jävla hus som man INTE kunde ta sig ut ifrån. Men helt plöstligt va jag på utsidan och hela området hade invarderats av.....infödingar? ni vet med tjurringar i näsan, målade ansikten som äter hundsnoppar.(Lotta jag tänker lite på dig här, mohaha) De hängde och styckade folk hej vilt, unga som gamla. O det fanns inget buskage att gömma sig i för antingen låg de döingar där eller så satt de nån farligfigur o lurade. O när polisen äntligen kommer så insåg de inte HUR allvarlig situationen va så de såsade inne i bilen så pass länge att min bästa vän i drömmen hängs bakom ryggen på mig. Var ifrån kommer dessa typer in i mitt liv, jag vill inte ha dem i mitt huvud. Kanske kommer från ett tidigare liv... hu...
I hope not.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

coool bild!

Postat av: Ameli&Emelie

häftig bild. Du är inte ensam om att drömma sjuka drömmar :P

2008-02-22 @ 11:19:34
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Emilia

fiin bild :)

2008-02-22 @ 11:32:55
URL: http://hotnonstop.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Svar: ah, har sparat bilden till en special nightmare. hahah ;D

2008-02-22 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback