När man ska köra 450mil....

Så gott folk. The plans are maid.....

På onsdag nästa vecka blir det roadtrip till franska rivieran. Vi ska bila ner till Nice, Cannes & mer därtill. Efter mallorca resan är jag sjukt mättad på charter. Det ger ju absolut ingenting! Fine, just denna mallis resa va helt över förväntningarna. Men normalt sett har man trevligt, solar, badar å festar. That`s it! Jag vill ha meeer! - Äventyr, spänning och SE saker. För en gång skull ska det inte vara planerat in i minsta detalj. Känner man för att stanna i Berlin och festa arslet av sig eller shoppa upp alla pengar i Zurich så gör man det. Man känner ju på vägen vad man har lust med. Det roliga är att resesällskapet inte är någon jag hade i åtanke för 2dagar sen. Men denna blogg för helt klart med sig positiva ting så jag fick ett sms här efter att ha skrivit om min ledighet å suget efter att göra något kul!! Och se, nu har vi en inplanerad bilning ner i europa Lovely!

På fredag drar även Jag & Pillan till Stockholmo och shoppar. : ))) 





 

Kommentarer
Postat av: emelie

bra val ni kommer ha grymt kul! ni måste till st tropez när ni ändå är i nice, men tips, åk tidigt på morgonen för kön in till st tropez är sjuk, tänk dig att karlskoga-degerfors sträckan skulle ta 4 timmar, craaazy!!!

Ja ska till nice/canne i skiftet juli augusti, synd att vi inte är där samtidigt! Puss emelie

Postat av: Alexzandra

Emelie: Självklart ska vi även besöka St tropez, jätte tack för tipset! Vet hur hemskt det va att stå i bil köer kl 16 på autobahn, det tänker jag inte utsätta mig för igen. Ja de va väldigt synd, hade ju vart supert å kunna stötta på ett bekant face där nere. :) PÖsS!

2008-06-25 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback