En impulsiv shoppingdag.

Jag skulle kunna jobba med att shoppa, helt klart. Efter en lunch på thai`en åkte mamma & jag in till Örebro. Satte inte foten innanför dörren förens kl 21. Som en arbetsdag med andra ord. Det är underligt det där med att man aldrig hittar något när man har pengar och sen när man inte får shoppa så kryllar affärerna med saker man vill ha. Idag hade jag visserligen pengar men jag hade inga förhoppningar på att hitta något. Självklart hittade jag massor. 8 sommar toppar/linnen bl.a så nu är jag redo för sommar & sol. Hittade även lite blandade stuff till lägenheten. Men ni får nöja er med kläderna idag. Imorn ska jag nämligen ge lägenheten lite tid, pyssla lite med sånt jag skjutit på. Dessutom har jag en överraskning till er imorn. Det vankas dop här på bloggen imorn sörrni.
Nice surprise.


väder

Så här trevligt vårväder var det i Örebro idag runt 14-tiden.

  
  

Åh, äntligen har jag en egen våg. Tusan vad jag har saknat det. O att den är så förfärligt tjusig är ju bara plus i kanten. Imorn bitti är det upp till bevis. Är glass en bra diet lr inte? Skämt o sido. Du hittar den på Siba för 249kr

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig heldags shopping,har träningsvärk idag!!!

2008-03-26 @ 07:45:51
Postat av: Gingerjennifer

du hitta linnet ser jag:)... hur sött som helst!

Postat av: Ida

Det blommiga linnet (längst ner) har jag oxå. Är mitt nya favorit! :)

2008-03-27 @ 18:54:19
URL: http://jazzflicka.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Mamma: Tack själv, utan dig blir det ju inge roligt :)

Jennifer: Vilket linne, det blommiga lr? ;P söta & billiga trasor, very nice.

Ida: förstår jag, jätte tjusigt!

2008-03-28 @ 08:01:44
Postat av: fikison

åh det där grå linnet var jättefint! tillhör hängslena?

2008-03-29 @ 16:33:08
Postat av: Alexzandra

Fikison: Ja hängslena sitter fast, funderar på att ta bort dem men har inte bestämmt mig ännu =)

2008-03-29 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback