Omväxling förnöjer.

Ibland måste man separeras från saker och ting. Som sitt hår : )


lååångt image1804

och samma sak gäller bakgrunden här på bloggen. Kan dock meddela att detta va svårare än klippet. Älskar ju min kärleksbilder och vill helst fylla hela bloggen full med kyssar, parbilder och andra kärlekskranka stuff. MEN nån måtta får det va och nu ser ni alltså en lite mer opersonligbakgrund. Någon som har tips på vart man kan hitta fina bakgrunder? Denna får dock duga tillsvidare.

bakgrund 

bakgrund

Kommentarer
Postat av: jässica

jag brukart gå in på typ google, och söka på tapeter, då kommer det fram en del.

förresten har du nappat på det här och tjäna pengar på bloggen, genom att göra reklam??:)

2008-03-18 @ 10:33:39
Postat av: Nadja

Fin du var i kort hår :D

Postat av: sandra

Du var snygg innan, men herre jävlar så snygg och sexig du blev när du klippte dig =) Bakgrunden blev super fin =)

2008-03-18 @ 14:04:27
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jässica: Det va ju en bra idè, thanx. :) Tjäna pengar vet jag väl inte, vad får man 1kr om 10 personer går in på och handlar? haha, knappast miljonär. Men jag har ju det där armbandet o länkar har jag ju haft hela tiden som jag bloggat så.

Nadja: Tack sötnöt=)

Sandra: Ohh man tackar. Jag menar de kommer ju från den snyggaste snärtan själv så:D

2008-03-18 @ 16:52:45
Postat av: sandra

Visst är den het, tror att den är mycket hetare på än vad den är på bilden =) Aa allt kommer från MONKI

2008-03-18 @ 17:17:04
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback