On tour in Charleswood.

image1874

Har haft lite små panik, har inte ägt ett ända rent badlakan och inte nåra strumpor. Igår fick jag ha två olika strumpor och idag fick jag ta det absolut sista paret, med tår. Obekvämt som fan. Men nu har mammis tvättat =)

Jag brukar alltid säga att dygnet borde ha mer timmar så man hinner med allt man vill göra. Men idag insåg jag att det är ju bara att gå upp tidigare. I slut ändan kanske det inte bli så många timmars sömn. Men nu när solen går upp redan vid 5 på morgonen så är det svårt att ignorera en klarblå himel när man slår upp ögonen. Har ett väldigt stort fönster i sovrummet Så när solen tittar in vaknar kroppen till liv =)

Så imorse vid 08 gav jag mig ut på en promenad. Jag kan inte understruka nog hur underbart vädret var. Harmoniskt, stekande sol men ändå svalt i luften. Och det va minsan inte bara jag som va ute och promenerade. Tog faktiskt med mig kameran, kände mig lite töntig men men, tänkte bjuda er på lite utav min promenad. haha.


     
   

Blev en sväng till Kyrkogården. Dels för att det är så fiiint, perfekt när man vill få sig en riktig LÅNGpromenad och för att jag vill hälsa på papsen. Sen gick jag även förbi mitt dagis och mitt gamla jobb. Statoil in my heart. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar att din pappa inte lever. Sorgligt..får man fråga vad han dog av så ung?.. förstår om du inte vill berätta..

2008-03-27 @ 22:12:56
Postat av: Alexzandra

Anonym: Har tagit orden i min mun så många ggr sen det hände så det är ingen fara. Han körde ihjäl sig på motorcykel. Sorgligt minst sagt :-S

2008-03-28 @ 07:55:49
Postat av: pernilla

carro och jag var cokså till kyrkogårde igår vi var och gick i bullerdalen och du är inte den ända som tog med dig kamera. =)

Postat av: Alexzandra

Pernilla: jasså? ni får gärna ringa mig nästa gång det vankas långpromenad, är ju lediga hela dagarna nu du vet! :) bullerdalen är jätte fint förövrigt.

2008-03-28 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback