Valmöjligheter.

image2208

Det är inte det lättaste att försöka få det att gå ihop med jobb alla gånger. Efter att ha haft riktigt långledigt på egen begäran så är det dags att ta tag i saker och ting igen. O i samma veva som mitt semesterschema va på ingång så vart det helt plötsligt lite för många valmöjligheter. Att få det att gå ihop med 3 jobb och samtidigt vilja va ledig, ja.... Det är praktiskt taget omöjligt. Fick mer jobb än jag trodde och VILLE ha från Statoil. Speciellt de veckorna jag ville vara ledig (självklart vill alla va lediga 28,29,30) men om jag ska få nån trip tillsammans med karl`n i sommar så är det under dessa veckor. O där blev jag insatt massor. Bubblans. Sen så ringde de från mitt andra jobb och undrade om jag kunde ta 3dar antingen vecka 29 eller 30. Stopp Å beläg. Nu tar vi det lilla lunga. Just nu hänger en del på en tjej som ska jobba på statoil i sommar, beroende på hur mkt hon vill jobba så... Jag tar inga förhastade beslut just nu! Dessa 3 jobb kan läggas i kategorierna Välbetalt, Roligt och ett jobb som jag bara vill behålla som extra nångång ibland. Det blir dock svårt att behålla de första 2 iomed att de båda kräver ganska mkt arbetskraft.

Nu ska jag och min sushigravida mage plocka undan lite innan Sandrow kommer. Deep-girl-talk-hour står på schemat :-P

Kommentarer
Postat av: pernilla

tre jobb? vilket är de tredje?

Postat av: A

Rekommenderar du jobb på statoil i kga lr? fick tid för intervju här i veckan...känner mig smått velig, hehe!

2008-05-19 @ 22:06:40
Postat av: Annika

Låter jobbigt... Själv ska jag bara jobba 7v i sommar och vara ledig ca 6v! Känns rätt skönt! Fördelarna av att plugga.Ska hyra ut lägenheten hela sommaren också så har ingen hyra! Fattar inte heller hysterin med klänningarna i inlägget nedan. Visst de är väl fina men SÅ fina tycker jag inte de är, inget speciellt iaf. Ha det bra!

2008-05-19 @ 22:25:44
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Annika: Men det låter ju suveränt :) 6vec sommarlov är inga fel! Du menar hyra ut lägenhete i gbg, tänkt vara i kga i sommar då lr?

A: jag har ju själv jobbat där ett par år. Räkna med att du får jobba och då menar jag jobba arslet av dig. O man kan inte säga Nej, det finns inte på världskartan. Vill chefen att du ska jobba midsommar lr va det nu kan vara kommer hon "tvinga" dig att göra det. Chefen tänker inte på sina anställda! Men vill du jobba mkt så ska du helt klart satsa på det. :)

2008-05-20 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback