No longer secrets...

Jag har blivit utmanad av Pillan. Har gjort denna utmaning tidigare
men jag ska försöka komma på nåra nya grejer.

7 "Unika" saker om miiig


-
Jag har haft 1år av godis/glass/snacks-förbud.
-  Jag är ALLTID fattig men är expert på att få ihop det på ett eller annat sätt.
- Jag kan räkna upp 21 olika jobb/arbetsplatser jag haft.
- Jag hade MVG i hemkundskap MEN är kass på att laga mat.
- Jag tycker katter är äckliga men är uppväxt med dem.
- Jag har aldrig sjungit högt så någon hör.
- Jag har varit kär 2ggr <3


Kommentarer
Postat av: Helena

vilka är dina kärlekar då??:)

2008-11-03 @ 14:52:34
Postat av: ♥ bella

Taack! :) Jag gillar också luggen, är lite i valet o kvalet nu för det blonda sliter så förbannat vilket är synd!

Postat av: Angelica Lindvall

Jag gissar att dina kärlekar var F och P, jag är 110 procent säker. :) Ha så kul i USA nu!! :D Du får gärna skicka vykort, hihi..

2008-11-03 @ 15:23:07
Postat av: Alexzandra

Helena: Jadu, : ) Min första kärlek å min fd. sambo.



Bella: Ja det gör ju det, håret mår ju bra av de mörka pigmenten. Men när man väl blivit mörk är det ju inte bara att go back heller :-//



Angelica: Score!! Jag ska ha SÅ roligt SÅ! Du får hålla utsikt efter brevbäraren.

2008-11-03 @ 15:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback