Hola señorita <:)

Paris, Maga luf, Nice, Cannes, Lugano, Barcelona. Jag hinner inte med att framkalla alla bilder :)) Finns det något roligare än att vara ute och resa? Att man kan uppleva så mycket på så kort tid. Man slutar aldrig överraskas av grymma klubbar, smakupplevelser, vackra vyer, människor och shopping utav dess like. Sverige i all ära, det menar jag verkligen! MEN jag kan ändå inte låta bli att undra va fan man gör i Sverige när det finns en hel värld där ute som erbjuder otroligt mycket mer.... Anyways, tänkte uppdatera er med lite bilder från min barcelona weekend.



Äta bör man annars dör man, känns ändå som om de va lite utav det ända vi gjorde :) Fast i mellan maten så gick, gick och åter gick vi, så det kanske jämnar ut sig?? Eh, holiday för fan!!

            


            

 

Pösspöss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååh babes ja e avis tro mig!!! ska fan ta o best någon resa nu!!;)



2008-09-09 @ 17:10:53
Postat av: Alexzandra

Jenny: Då tycker jag du ska BOKA & ÅKA! ;))

2008-09-09 @ 17:46:55
Postat av: Jen

I want frappisar ! ! !

Postat av: Karin

Åh va roliga bilder =)

Välkommen hem =)

2008-09-09 @ 22:05:47
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad hääärligt det ser ut!! :)

2008-09-09 @ 23:34:37
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jen: Vem vill inte? Skulle kunna leva på det :)



Karin: Tack?? haha. Hem till hösten, jippi!



Pauline: Det va det oxå, såklart. ;D

2008-09-10 @ 09:30:00
Postat av: Elin

Såg inte så soligt ut på stranden dock.. :P

Annars verkar de ju som om du haft en toppensemester :D

2008-09-10 @ 22:59:42
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Bilden är isåfall missvisande, jag låg 1h och va solbränd i 2dagar :) Kanske va molningt just på den bilden..

2008-09-11 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback