Im days away from change.



Jag är helt groggy här efter att ha sovit alldeles för länge. Det blev inte så fasligt sent igår för att vara fredagkväll. Jag vann 2/4 matcher men enbart för att min motspelare råkade ha ner den svarta. haha. Inte lika kul att vinna för att den andra är dålig : ) Sen blev det daqueris hos Bella som planerat. Somnade in alldeles lagomt runt midnatt.

Nu blir det ner till stan med mamma. Sen möta upp tjejerna för en fika ofcourse, lördag är fikadag. I love : )) Har en härlig lördag framför mig, middag hos Pernilla kl 18. Dem ska sen vidare till statt och resten av mina vänner kör på utgång i Örebro idag. Själv vill jag ha skräckfilm's maraton men det lär jag ju se mig om i himlen efter.

Kommentarer
Postat av: Peter

Vad är det för nåt du spelar tro? Ha ner den svarta? Hmm, biljard kanske? :-)



Vilka goda cupcakes det ser ut att va!

Postat av: Alexzandra

Peter: Det stämmer, biljard! hehe. Ah, eller hur gör dem! Ser dock lite oäkta ut, för perfekta :D

2009-01-30 @ 09:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback