Nonsens.

Paris har blivit rena familjecafèet. babyboomcafè. Men det va lika trevligt för det, stötte på både den ena och den andra : )

Det känns som ett sign att jag ska va hemma och tat lugnt ikväll. Massa bra filmer på tv, En andra chans och King Kong. Såna där sentimentala gråtfilmer : )) fast som jag sa, begär efter skräckfilm's maraton ikväll juh. 

Kommer väl sluta med Bella, Jag Å Ingrid på melkers tillsammans med 90erna. Rena förfesten där på lördags kvällarna. Esh, ska hoppa in å ta en lååångdusch å fixa mig inför middagen kl 18.

Ha en toppen kväll! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad äter du när du är på fik när du inte får äta onnyttigheter? Eller är det bara godis du slutat äta, får du äta bullar och sånt?:) puss på dig

Postat av: gingerjennifer'

har de renoverat de fint då? för de var väl de som de hade gjort elle?...

Finns väl inte en ungdom kvar i kga snart som INTE har unge! finns väl inge annat än o pippa hela dagarna, eller fika:P! haha:D

2009-01-24 @ 19:15:02
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Elin

haha jaa lite:P men söta iaf :) haha

2009-01-24 @ 19:40:09
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sara: Jag dricker cappuccinos eller te :) Nej, va fan kan ju inte äta massa kaffebröd heller. Det är ju nästintill värre än godis. Puss.



Jennifer: Nej, vet inte riktigt va de tänkt med när de renoverade. Vita golv å vita väggar å alldeles för vitt överlag. Hhee, ne nå annat än å fika finns det faktiskt inte å göra. :-S



Elin: Mja, söta små twins har de alltid varit. hehe.

2009-01-24 @ 23:44:54
Postat av: Sara

hehe ok, nee tänkte väl, tee är mumma:) du är stark som håller i:) pusss

2009-01-25 @ 13:28:35
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sara: Hhee, av fast cappuccino´s med olika smaker är hundra ggr godare! Ja måste faktiskt hålla med där, 25dagar för en godisråtta är inte illa :)

2009-01-25 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback