Good Fukki´n news...

Min önskan är besvarad. Ett söndagsöppet fik! Hallelujah. Söndagar som är så tråkiga annars och det är då om nån gång man vill träffas för att uppdatera varandra om helgen som varit eller bara mysas : ) Så, that´s good news får lille charleswood. Nu vet ni vart jag kommer hålla till på söndagar. Haha!

Shoppade en tröja på hm oxå, lite skolflicke á la hästtjejlook blev det. Kanske jag kan inviga kvällen till ära. Det va inte bara Bella och jag som va biljardsugna nu när det kom upp på tapeten. Så nu kan det ju bli en ordentlig match, hehe.

See U there Kl: 19.30?


Kommentarer
Postat av: =)

Du verkar ju vara lite konstig!!!

2009-01-23 @ 19:02:51
Postat av: Alexzandra

=): Ja där ser man. Hur har du fått den uppfattningen då? :)

2009-01-23 @ 23:12:22
Postat av: moa

haha vilka lustiga kommentarer du har fått på senaste tiden :)

Postat av: Carro

www.dennism.se men han är en ren plåga att läsa.

2009-01-23 @ 23:35:07
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: Elin

haha :) här i lkpg har allt säöndagsöppet :) gallerior, fik, bio, uteställen, ikea, you name it :) du kaske skulle flytta hit ? ;P

2009-01-24 @ 00:05:36
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Moa: Ja visst har har jag. Aldrig sett på maken under mina 2år med denna blogg :-S Allt bra med dig gullunge?



Carro: ok, ska gå in å kicka när jag får tid.



Elin: Mja, det är ju så i storstäderna. När jag bodde i Gbg gick jag och shoppade julklappar på självaste julafton. Men då blir det nog hellre Oslo för mig ;)

2009-01-24 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback