Idag är ingen vanlig dag, nej för det är Alexz födelsedag. Hurra Hurra Hurra *<:)



Först och främst, enomt mycket tack till er som gratulerat mig här, på facebook och sms´at. Har då aldrig kännt mig så omtyckt och omtänkt som idag. Har fått närmare 100 gratulationer. Ni är underbara! Har verkligen känt att det
varit MIN dag idag.

Visserligen har den inte sett så annorlunda ut ifrån andra dagar men ändå. Halva dagen spenderade jag med Jenny, Tränat, solat och sushilunch, tack för det hjärtat! Sen firades jag med lite paket (läs kuvert) här hemma. För att sen ta en födelsedagsfika. med Anna. Som om cappuccino'n smakade annorlunda bara för att det va min födelsedag, haha. Numera har det blivit abstinens så fort jag inte fikar en dag, eller egentligen är det nog cappuccino'n jag får abstinens efter. Eller är det kaffet i cappuccino'n kanske?? :-O

Dagen har varit trevlig även om jag kännt mig lite små dissad så här på kvällningen. Men så tänkte jag att va fan livet blir inte roligare än vad man gör det så tänkte hänga på Freddan/co ner till harry's. Men segpropp F gjorde att jag tappade lusten. Så nu sitter jag här och tycker att alla är tråkiga och äter mina pistagenötter. Trodde jag skulle få gå på bio i Örebro ikväll men den blev jag oxå snuvad på.

No big deal egentligen eftersom det huvudsakliga firandet är i helgen! Imorn blir det att göra sig fin på strå´t inför lördagen sen fredagsfika och träning med Anna. Sen äääntligen lördag. Kommer bli fab! Längtar! <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis!! Hoppas du får ett roligt födelsedagsfirande i helgen :)

Postat av: bella

Magnus Betnér, haha! :) Grym kille..

GRATTIS får jag säga ! :) Hoppas du haft en bra födelsedag! puss

2009-01-29 @ 22:29:12
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Elin

oh ska du till frissan? göra vad? bara klippa eller annat me?:) kram

2009-01-29 @ 23:52:31
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Annika: Tacktack, det ska jag allt försöka ha! :)



Bella: Ja!! Han är klockren! Har inte läst hans blogg dock, måste göras! Thanx snygging! puss.



Elin: Allså jag ska till frisören och fixa nailens, hehe. färgat har jag redan gjort hemma! Så inga mer förändringar. Kramar.

2009-01-30 @ 09:59:57
Postat av: Pernilla

De kommer bli toppen hjärtat jag längtar ska bli kul att klä upp sig och göra sig vackrare än man brukar haha =)se imorgon hos mig vid 18-19?

2009-01-30 @ 10:27:51
URL: http://phernillak.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Pernilla: Ja det ska bli gör skoj! Min fina klänning måste provas igen : ) håret är färgat, naglarna fixat (min alkolholfria drink på kylning hos dig??, haha) och partyhumöret på töpp. Ses imorn pluttstumpan!

2009-01-30 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback