My.lyxhustru.life.

Herrom dagen tyckte jag att det osade lite lyxhustru över mitt liv. Inte för att jag är någons hustru, långt ifrån. Men mina vardagar skulle kunna förväxlas med en sådans. Mitt liv går numera ut på att träna, luncha och fika med mina vänninor mest hela dagarna. Lite varningsklocka där. Det fattas bara att jag börjar springa på skönhetssallonger var och varannan dag oxå. Å jag ska ju fixa naglarna till veckan ; ) hahaa. Anyways, funderade på att prova pilates ikväll. Men tror bestämt att jag prioriterar om lite, har inte fått min dagliga fika ju!! Bortsett från cocos cappuccino´n som jag nyss drack på degernäs.
 

 


Min stjärt känns förövrigt som bly efter dagens träning. När jag provade easyline i måndags var det för måbäst gruppen, med andra ord ett väldigt lugntpass. Så idag tänkte jag att jag skulle kö 30min på "skridsko-maskinen" för att komplettera. MEN det visade sig att dagens Easylinepass va medel. Å med tanke på hur jobbigt det var vill jag inte ens tänka på hur rumpan känns efter avancerat. Huu. Men en timmes rumpträning är aldrig fel :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback