Sockerabstiinens.

Mamma gjorde tillslut den underbara kyckliggrytan som jag var sugen på =) Å nu är jag SÅ trött så jag tänker nog slå ner huvudet en stund till The hills. Har ett inplanerat häng ikväll. Bah, vet inte om jag orkar. Vill sova! Måste ju göra den mentala förberedelsen inför jobb imorn, hehe.

Vad jag ville säga va egentligen att ni borde kolla in denna flicka's blogg, hon lägger ut gudomliga
recept. Just nu har jag suttit och torterat mig själv genom att kolla på alla dessertrecept, cheescake, chockladmint brownie, mariannegrädde å diverse andra enkla recept men ack vilka frestelser : )

DAG 25
utan godis, snacks, glass å fikabröd. Tänker inte ens på det, men just nu i denna sekund blev det liiiite jobbigt. Bara lite sådär.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tjo, går du ner nått nu då när du är så nyttig? De e fan riktigt bra gjort.=)

Kram!!!

2009-01-25 @ 18:04:49
Postat av: Alexzandra

Ida: Förut åt jag bara godis/skräpmat en gång i veckan så det är egentligen ingen stor omställning att ta bort den enstaka gången. Jag är alltid extrem nyttig på veckorna så vågen rör sig inte mer än vanligt :)

2009-01-25 @ 23:39:31
Postat av: Sara

Sv: jaa det känns lite onödigt att åka dit bara för att se dem, när det kostar så mkt. Samtidigt är det ett band jag verkligen, verkligen vill se..



hehe jaa men visst, finns kanske inte så mkt annat än fest att locka ungdomar med och där ligger väl kga-utbudet lite efter:P puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback