Törr't.

Vet ni? Jag har fått tag i DEN klänningen. Den jag verkligen ville ha from the start ; ) Födelsedagen kommer bli wunderbar. Jag å tjejerna ska ha middag på harrys med utgång å bara mysas. Skriv upp 31a januari flicks.

Har varit på den längsta fikan i mitt liv, det slutade aldrig anlända vänner. Så den bara fortsatte och fortsatte. Kan dock inte tänka mig ett bättre sätt att tillbringa fredagseftermidda'n med. Precis kommit innanför dörren här. Å nu blir det iväg å handla mat med mamma, det är en barnfrihelg så bara hon å jag. Let's dance ikväll med blondinBella, haha? Nja, så torra ska vi väl inte vara. Men dyker inget annat upp så...

((Congrats till förlovniingen Patty.)) <3

Kommentarer
Postat av: paat

Naaw, va gullig du är ! :) puss på dig

2009-01-09 @ 19:58:59
Postat av: lissa

åh jag vill veta vad det ärför klänning baby

Postat av: Alexzandra

Paat: Hhee, visst är ja ;) Puss.



Lissa: Det tror jag säkert, det får du tids nog bejby. Hoppas du vill vara med på födelsedagsmiddan den 31a på harrys?

2009-01-10 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback