Bus på bron & nyårsafton.

Gårdagens utgång var sådär, men va räknar man med dan innan nyår? Inte många stackare som är kvar i stan ju ;-I (Typ hemgången som va roligast, P och jag testade bron ;P)
Känner mig fortfarande lite oviss om kvällen. Det är ju meningen att vi ska ha lite par middag här ikväll men P tycker de blir så jobbigt med massa folk (mkt att städa med andra ord) så han vill att vi äter nån annan stans. Nyår är det vilket fall som helst så det spelar ingen roll för mig. Fast lite skönt vore de ju att vara hemma och slippa dra iväg nånstans förutom när man ska till krogen då =) Btw så har min Vodka - bling bling gått sönder, den va full! O nu har jag inget att dricka. Förutom vin och baileys, dricker jag det kommer jag inte upp ur sängen imorn ;-I

Hur firar ni nyår? drunk

Föresten "Kobojsarna - en sång om ingenting" (värstaste Karlskoga-wickan-fjortis-låten) Men som gör en på roligaste partyhumöret ;D Typ som basshunter - boten anna. Kalla mig fjortis men hu den gör mig glad.

champange

Kommentarer
Postat av: catya

gott nytt år på dig sötis

puzz

Postat av: Malin

Gott nytt år!!:)

2006-12-31 @ 16:13:30
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Nina

Gott nytt år!
trevlig blogg.!

2006-12-31 @ 17:33:59
URL: http://ninahs.blogg.se
Postat av: Angelica

Hoppas du får kul ikväll! Haha, full igår också, ILLA ;);)

Jag slappade bara igår, men ikväll ska jag ut med en kompis, en gammal klasskompis och hennes lillesyster. Har vart lite tveksamt om vi skulle fara ut men nu blev det utgång iaf. Får hoppas att det blir skoj och att inga idioter till män förstör min kväll! Har bråkat lite via sms med min, ja vad fan han nu är :/ men jag har skällt lite på honom, fast han var för full för att fatta.. suck.. aja, förhoppningsvis sparar han meddelandena så han kan se på dem imorn och fatta att han vart dum och att han förtjänade att få höra för en gångs skull :P

2006-12-31 @ 18:43:57
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback