Cribs hus och swarovski ;D

Ditt namn: Alexzandra
Längd: ca 1,61
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: Min sambo såklart ;P
Vem vet mest om dig: Patrik lr Emma?
Vad vill du ha just nu:  $
Vilka sjukdomar har du: none.
Fobier: Spindlar typ...

Känner du en snygg kille: Hm, ja jo det gör jag väl.
Har du körkort: sisi, 230404 kom det ; ) hej, lyckligaste dan typ.
Åsikt om jultomten: Den ända som vart tomte hos oss är mormor (såg alltid hennes strumpbyxor)
Vill du gifta dig: Neej, men jag säger som
Catya - Om stenen är tillräckligt stor. <3
Tycker du att du är attraktiv: Pass.
Din hårfärg och frisyr: Bedrövligaste. Låååångt hår, brunt men fetaste utväxten. Bokad frisör tid 2/1. Då blir de kål svart, klarröda slingor och lugg. ;D
Skolväska just nu: Går inte i skolan och har väl nästan aldrig haft en speciell skolväska.
Har du glasögon: No.
Hur ser din plånbok ut: 5 olika i blingande guld me paljetter och allt möjligt krims, annars en fake LV som såklart är köpt på nån charter.
Favorittv-program: O.C (shit, jag har så glömt bort att ladda hem förra veckans..) Herre!
När ska du festa nästa gång: Aldrig mer helst.
Vad köpte du senast: En byrå från Ikea.
Hur mycket pengar har du: Mindre än nånsin. 400kr på obestämd framtid.. Har ringt o klagat på arb.givarna idag, så fick för liiite.
Hur svarar du i telefonen hemma: Har inte vant mig vid att svara på P`s hemtelefon riktigt men det blir typ hallå (man vet ju oftast vem som ringer)
Senast kramat: Snutten.
Vem sov du hos senast: Hemma.
Stjärntecken: Vattumannen
Ögonfärg: Grön/grå/blå

Kall favoritdricka: Oboy!!
Varm favoritdricka: Oboy.
Alkoholhaltig favoritdricka: x-ider pine/citrus, läänge sen jag drack den nu ;-I
Säger ofta: bejbi.
Saknar du någon: pappa.
Du fikade senast: Fredags. Blir förhoppningsvis en ikväll ;D
Bästa tecknade film: Oj, typ alla. Lejonkungen, Aladdin, skönheten & odjuret.
Vad skulle filmen om ditt liv heta: Den utmaningen har jag ju gjort, Ett annat liv lr nått tror jag de blev där.
Vem skulle spela dig: Kate Hudson.
Themelåten av ditt liv: Denna.
Hur känner du dig nu: Vet inte riktigt, frågade du mig på julaftons kvällen hade jag sagt -Världens lyckligaste.
Kan du laga mat: Haha, Inte ens makaroner.
Vad tycker du om fötter: Ingenting.
Är du smart: hej, jessica simpson.
vad skulle du vilja äga: Ett "cribs" hus lr va man ska säga. Annars finns det en del berlock armband jag skulle kunna för.
Har du homofobi: nja, tror jag väl inte.
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Panda lr tiger kanske?
När och varför grät du senast: O shit, Juldans natten. För att... Ja va drängfull och typ ville dö.(?!)

Kommentarer
Postat av: Aida

vem ska du fika med ikv??

2006-12-27 @ 17:28:28
Postat av: Felicia

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback