De vankas julblogg ;oP

Funderar på vart de rosa molnen har tagit vägen. Ser bara massa vita vardagliga moln. O nu när det vankas röda veckan snart så behöver jag mer än så. Suck.

Jaha, då var det Lucia. Känner på mig att det inte kommer firas i år. Går iväg och köper färska lussebullar på sin höjd lussebulle för 2år sen nu, ååh då va jag glad. Roligaste helgen jag haft på länge då. O för att göra den bättre avslutade vi med en lussevaka med klassen. Ja de va tider det.

Skönt att man kan lägga om till lite juligare tider här på bloggen iaf tomte, får se vad jag kan åstakomma ;-)
P drog upp mig halv 6 imorse igen, bara för att han ska få sällskap i bilen till jobbet. O såklart fastnar jag här sen. Måste ta tag i städningen idag. Suck.

Nu ska jag lyssna vidare på Blackjack dansbands musik o knåpa ihop nått, Niice.


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Vilken söt juldesign du har!
:)

Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag tackar så mkt ;D knåpar fortfarande.

2006-12-13 @ 08:09:53
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Längre ner i min blogg så har jag 2 bilder, läs där så ser du vad det hela handlar om :) Hon var och kommenterade i en kompis blogg och drog in mig i det hon sa till henne. Äh..läs så förstår du :P

2006-12-13 @ 10:31:11
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag tycker det är ganska underhållande att folk orkar. :P

2006-12-13 @ 11:39:28
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback