Egodag & Maxuvibe.

Mupp veckan fortsätter. ..
Men istället för att ligga hemma i soffan och klaga på att man är ful så... Så gick jag iväg och gjorde något åt det. Solcentret först och främst, lite färger är aldrig fel ;)) O med färgen kommer fräknarna på näsan. That`s me! Sen gick jag vidare till gymmet, som jag skrev tidigare tänkte jag få mig en gratis träning. Men ikke, (funkade ju förra gången) hon sa att jag skulle betala denna gång så drar de av de när jag köper kort. Jeje, hört den förr. Eftersom det är ett sprillans gym & av den lite lyxigare sorten så trodde jag de skulle kosta 150 spänn lr så. Behövde bara payya en 50lapp så de va ju inge o gnälla om. Även fast de typ va min sista, hittade en 20a på vägen hem. Dagens lycka typ! fyrklöver
Gick förbi affärn och köpte fil o brämhults juice för sista kronorna, yeees i`m worth it.

Ne, dagens höjdpunkt va lätt att testa "nya" träningsmetoden maxuvibe. Vibrationsplattor som man står på och det ska va bra? Typ träning och massage för musklerna. Nån annan som provat, va tyckte ni? Kan meddela att mitt ass aldrig shakat så ever.. Tur att ingen känner mig här i stan :P Känns som jag fått en timmes helkropps massage så på det sättet funkade det. Hoppade sen upp på walking bandet med min Solo tidning och nu är jag hemma.

Ska äta lite frulle sen in i duschen o göra en hårinpackning. Fixa guldiga tånaglar sen oxå. Rena spa-dan idag men det behövs kan jag lova. Hade helst sluppit att servera ikväll oxå men jag kommer nog inte undran.

maxuvibe maxuviibe

Btw, det är minus grader ute, hallelujah. Snö, komsi komsi.. snögubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback