Ekande plånbok. ;-O

Det har vart en lång dag känns de som. Gick upp vid 10 och åkte ner till stan. Jag och P va ett med pensionärerna, uträttade en massa ärenden ;)) Fast nu efter maten blev jag helt slut. Blir säkert en tupplur under dan. ssover

Om en månad fyller jag år, dags att göra en ny önskelista paket Fast med tanke på alla fina julklappar jag fick så begär jag inge speciellt. Skulle vilja ha filmen "Nynnes dagbok" Danska serien ni vet? Fastnade stenhårt för den i Norge. Och sen har jag bestämt mig för att på börja ett nytt berlock armband, nämligen
Thomas Sabos. Har velat fram och tebax ända sen det kom, dock har jag redan Nomination, pandora o ett likvärdigt med Thomas Sabos. Men nu så ska det bytas ut =)) Perfekt att önska sig armbandet som grund då.
thomassabo - Den blå berlocken i mitten är helt klart min favourit.

Igår var vi inne till Ikea en sväng och köpte en likadan byrå som vi köpte förra veckan. Fast en mindre variant, sovrummet har blivit hel fint nu ;P Riktigt nöjda är vi. Fast vi har fått byta plats i sängen eftersom P promt måste sova på samma sida som hans byrå.

Fyllde även upp kylskåpet så det gick en del $. En annan har haft oturen att få massa oplanerade räkningar ;-(( (bl.a en räkning för juli månad från gymmet i Gbg??) jaja, väntar ju på en slut lön från Norge så det ska väl gå ihop.

Kollade på American pie - naked mile. (godkänd men lite överdriven o tråkigt slut.)
Skräckisen sparade vi till midnatt o hujeda va läskig den va. devil
(American hunting) låg på helspänn hela filmen och va tvungen att lugna ner mig med en skvaller blaska innan jag somnade.

Kommentarer
Postat av: yenny

Jag älskar thomas sabos smycken! Gudomliga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback