Ful-sentimental-vecka.

Kan den här ful-hemska-veckan ta slut snart? Blöt i hela öronen av alla tårar. Har gråtit varenda dag hela veckan, ok vissa gånger pga OC så det gills kanske inte ;)) Men ärligt jag har inte ens reason to cry.
Vet liksom inte varför jag är så nere, Röda veckan va de ja! Ska de va så här varje gång tänker jag börja hoppa över som förr i tiden. Tänk mig gravid? bebis
Kan man gråta sig till döds? Blir inte direkt bättre av att få ligga själv hela dan. Vill att snutten ska va här och krama på mig. I need uppmärksamhet & kärlek när jag mår så här. Mycket.

S
ervera ikväll, suckkk..

ugly
Så här ugly känner jag mig förtillfället, tror jag ska gå till spenst o snylta till mig ett pass.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är ganska så säker på att du inte är så där vanskapt och ful! Men röda veckan är en hemsk tid, det ska gudarna veta! Sätt en varm vattenflaska på magen, lägg dig under en filt i soffan med gott godis och titta på en rolig komedi!

Postat av: Anonym

asså... stackars hund !!!!!

2006-12-16 @ 12:37:00
URL: http://labellavista.blogg.se
Postat av: Angelica

Nee, stakcars dig, har du också dne jävla veckan nu.. jag får alltid så hemskt ont och min citodon är slut så jag håller på att bryta ihop :/

Uhh, läskig sak på din bild.

2006-12-18 @ 13:58:26
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback