Hela klapplistan :))

Så va fick man i julklapp då? Har sätt att ni andra delat med er ;))

-=Fick dessa 2 berlocker till mitt pandora armband.

    Dock hade jag redan den ena så jag bytte till den t. höger.
-=Nevlyweeds - First season.
-=The Truth about diamonds - Nicole Richi.
-=Söta guld ramar med ett varsitt kort på syskona i. <3
-=En data väska, SÅ bra. Med tanke på att jag tappade min förra i backen efter en vecka.
-=Presentkort på 800:- Hos min favvo frissa (gör även naglarna där) TID 2/1. Woho!
-=En färgglad glittrande sak till naveln. Piercing smycke med andra ord.
-=Ipod nano strumpor och rosa headset, från snutten ;))
-=Finaste smyckesboxen från Guldfynd som jag hade önskat mig. Thanks Hun!
-=En stoooor guld kudde från P`s föräldrar. O så massa chocklad förstås. Always liksom.

Ja, med andra ord så fick jag allt jag önskat mig ;) Har jag verkligen varit så snäll??

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag vill läsa the truth about diamonds :P Du får säga vad du tyckte när du läst den så ska jag se om det är värt det :P

Postat av: Frida & Fabulous

Vad gulliga julklappar! Förstår att du är glad

2006-12-27 @ 21:42:46
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: sabina

svar: äsch, självklart så känner jag inte heller mig så underbar JÄMT och ständigt, men over all så trivs jag med den jag är. & det är det enda som räknas. :)
men usch, du verkar ha haft en riktigt hemsk juldag! hoppas allting känns bättre nu iallafall! kram

2006-12-28 @ 01:45:10
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: Angelica

Åhh, vilka fina julklappar! Jag tror jag också måste göra en liten lista på mina, alla verkar ju göra en ;) Fina berlocker du fick!

2006-12-30 @ 15:40:17
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback