Hemma bäst, Fullspäckad dag :))

Har egentligen inte tid med det här. Men jag kan inte hålla mig borta ;)) Igår när jag satt i kassan kom P in och överraskade. Jag blev generad ?! how weird. Han skulle egentligen sluta 22.30 ju... Vi fusk städade lägenhen och körde sen iväg i alldeles för fullpackad bil. P fick brödrosten i huvudet varje gång han bromsa och jag satt  med en 10kg skärm i knät (i 5h.) Va så nära på att kasta ut den flera ggr.

Efter att åkt 1mil så kände jag på mig att vi glömt nått. O visst hade vi väl det, marilyn tavlorna hängde ju kvar på väggen. Va bara att smyga sig in i gen och hämta dem. Hehe. Kom hem vid halv 3 till Karlskoga. O fy fan va bra det känns. Helt underbart!!

Idag är "att göra listan" låång.
Sätta in pengar på ett tradera konto - Har beställt Jessica Simpsons produkt dessert, nån som testat?
Åka till Kristinehamn och hämta 2
nya fotöljer.
Hämta projektorn på posten.
Åka in till Örebro och julhandla ;))
Fika med mina flickor <3


Vad ska ni göra idag girl`s? Ska åka iväg till affärn och köpa frukost nu sen blir det att inviga badkaret på nytt. Deilig... fyverkeri


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ska ringa till mitt jobb och klaga på dem :´( har inte ens fått min sjuklön, som jag har rätt till. Tror dock inte att de svinen är där nu och nu när det är julhelg och allt lär man ju få vänta.

Hehe, vad gäller kommentaren i min blogg, jo, det är fan så tråkigt att plocka upp varor och hålla på med kartonger. Man får så mycket sår och så på händerna förutom tråkighetsfaktorn. Men å andra sidan får man en massa bakterier i kassan, uhh :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback