Idol, servering och filmdag 8-)

Børjar bli krasslig, inte så konstigt eftersom han där hemma är dålig. Här i Norge får man fullt betalt (utan läkar intyg) de førsta 3dagarna. Niiice :)) Dock vill man ju inte "ta ut" dessa dagar i onødan och denna vecka ska jag ha en fri dag. Tänkte om man kunde pricka in den imorn så jag kan vila upp mig. Finns egentligen ingen annledning før mig att vara hemma när inte datorn fungerar. O P som sa till mig att jag inte behøvde bränna ut alla bilder eftersom datorn funkade igen. Yeah right, skulle ha lyssnat på mig själv. Ska førsøka låna med mig en XP skiva från jobbet. P behøver førflytta sig från xbox`et till datorn.  

Helgen har vart riktigt kort, blir det alltid när man jobbar lørdag. i Fredag`s åkte P och køpte ett nytt spel och sen..........Just det! Idol! Før førsta gången i historien lyckades jag komma ihåg idol kl 21. Slår på 4an kl 21 och det har redan børjat? WT-hell. Såg de sista 2 låtarna iaf. Høll tummarna før Marcus och det gick ju vägen faktiskt. Dock tycker jag Erik är väldigt bra oxå. På lørdan serverade jag på Rica klubben hotel. Det va julbord dags, par i alla åldrar och allt eftersom kvällen gick klappade karlarna mer o mer på sina damer. Vill oxå på julbord med plutten. Hans chans var i lørdags men han sket i det eftersom han va sjuk. Trodde jag skulle bli kvar till minst 1, men vid 22 tiden drog sig gästerna ner till baren. Det va då våran tur att plocka på julbordet (det är de som är de härliga med servering) att vi får samma mat mat
Fast jag skulle aldrig jobba som servitris på heltid, skulle se ut som en flodhäst och det vill jag ju inte. Lite intressant var det iaf att testa det norska julbordet, inga køttbullar eller korv o inge julskinka?.. Blev røkt ål, ägghalvor och kokoskakor. Yum! Va därifrån innan halv 12 och då kollade bejbi och jag på omen.

Søndan var som vanligt en slaaaappar dag. Film film och åter film.
julbord omen


Kommentarer
Postat av: Isabella

Idol börjar klockan 20.00, alltid.. :P

2006-12-04 @ 16:20:00
Postat av: Karin

The Omen är riktigt läskig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback