Inte gravid.=)

Det handlar om stolthet idag. Fick nyss ett sms av bellus som klarade uppskrivningen. Good girl!

Förövrigt så började röda veckan imorse, wasn`t pragnent this time ... Pjuh! Tycker den förskjuter sig en dag varje gång, blir lika orolig jämt. Oh jag gillar inte denna vecka, hoppas verkligen det är pga den jag känner mig "nere". Är jätte glad för att vi ska flytta hem och så men det nått annat som tynger mig. Vet inte vad. buh buh.

Adecco ringde och väckte mig vid 8, ville att jag skulle jobba på rimi idag. Jag är förbövelen sjukskriven idag, fullt betalt. Varför skulle jag gå iväg o jobba då? Dessutom borde de väl bli fel i systemet då? Fullt betalt från expert men jobbar på rimi? förstår inte.. Hon blir lika sur varje gång jag säger nej. Jag sa att jag fortfarande inte är helt bra, då frågade hon mig - vart har du ont? ehh? mupp. Jag ställer ju upp och serverar imorn det får hon nöja sig med.
Ska ner dit efter 2 sen och säga upp oss och lämna in lite lönelistor. pynt


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu har jag läst ditt underbara brev, ska svara på direkten!! =p Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback