Intelligent, me?

Jag är så intelligent ibland att det är skrämmande. Precis innan jag ska hoppa in i den varma duschen så sätter jag på en tvätt tvättmaskin ..ofcourse kastar jag i alla badlakan oxå. Good girl.

Blev till att hoppa ner i säng igen med gårdagens pizza, nyttig frukost var det här ja =) Anyway, så firade jag lite med avsnitt 4 & 5 av OC. Glädjetårarna kom efter mindre än 2min av första avsnittet. När Summer dyker upp på flygplatsen och bara leeer mot Seth. Aaw. How cute. Avsnitt 6 som jag har hört ska vara sådär riktigt bra sparar jag till ett annat tillfälle.

Skönt det är att gå upp halv 6, blir så mkt uträttat då ju. Brukar ju egentligen inte gå förens typ nu. Sitter och bara väntar på att Heidi ska ringa och fråga om jag känner mig bättre. No i don`t och tänker inte göra imorn heller.

Nu blir det till att kolla in på ams hemsida efter jobb där hemma i Karlskoga.heart

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha inte mening o ge dig ångst, men min är faaan på topp !! 21 alexz, tänk när vi satt i din bil i trean o sa att vi skulle vara gamla vid 21. hmpf.
Haha du kan inte klandra din chef om du står o surfar för eget bruk, får inte ens jag göra som sitter framför en dator dagrana i ända. Jga tro du behöver lite paris& melkers mys ja !!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback