Jag skäms....

Snodde en liten lista hos Catya.

5 Sakar jag skäms för:
Att jag stoppar i mig massa onyttigt.
Att jag inte har motivationen till varken gym lr jobbet förtillfället.
Att jag inte kan laga en ända maträtt. Mackor is my specialitet ;P
Att jag aldrig är nöjd med min tillvaro. Nästan inte iaf..
Att jag inte har lust och plugga vidare.

5 Saker jag vill göra nästa år
Skaffa a cute little dog.
Fixa en walk in closet <3
Skaffa ett heltids jobb som jag verkligen trivs med.
Resa till varmare breddgrader (mer än en vecka)
Inför skaffa en "lite" lr ganska mkt hetare bil än den vi har nu.

5 Saker jag gjort detta året som jag aldrig kommer glömma
Träffat min soulmate och flyttat från Göteborg.
Sälen resan, gjorde mig grym på snowboard.
Birmingham resan, Bella & jag = weird kombinaton.
Mysigaste TURKIET resan med älsklingen.
Flytten till Smögen, flytten till Norge. Mkt flängande.

Update: Julpyntningen får bli nån dag när bloggen inte segar så f-bannat. grrr.

Kommentarer
Postat av: bella

haha vadå weird kombination.....tack för den !!!!!!

Postat av: Angelica

Sötunge, du och jag på långresa nästa år? ;)

2006-12-13 @ 10:03:23
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback