Julklappar till oss själva ;P

Igår när jag kom hem låg plutten och va jätte krasslig. Så krasslig att vi va tvungna att køpa ett xbox 360 till honom. Stackars! Han sjukskrev sig även idag, då vet jag vart jag har honom. Framfør tvn. Jag hittade även nått som P kunde få køpa i julklapp till mig (hans fantasi ligger inte på topp så jag får hjälpa honom lite) hittade ett søtt rosa headset och sen ipodstrumpor i 5 olika färger. Så de ska ligga under granen på julafton. jul

Sen gjorde vi vårt førsta besøk på mc donalds inne i "byn". 3månader tog det oss att ta oss dit. Konstigt med tanke på vilken sucker før donkan jag är.

xbox 360rosa headset1ipod strumpa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aww :) vilka fina grejer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback