Mardrömmar & trisstes.

bad dreams
How cute, P ska jobba över till 1. Och jag som gick med på att skjutsa honom, nu måste jag ju hämta med..
Plus att han inte har nåra batterier på mobilen så jag måste sitta online på msn och vänta på besked. Slår vad om att adecco skickar ut mig på nått tidigt uppdrag imorn bara för de.

Missade sista avsnittet av Nynne, hade för mig att de började 21, 22 nångång men de va 5 min kvar när jag satt på tv`n nyss. ;-I

Drömmer värsta mkt läskiga drömmar nu för tiden. Eller iaf de senasre 3 dagarna. Jag dör, P gör slut, det är miljökatastrofer och all möjlig skit. Gissa om det är befriande att vakna och märka att de inte är sant? Lägger mig intill P och kramas då kan jag säga. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt det var att prata med dig, du är en underbar vän och jag hoppas vår vänskap varar för alltid!!

Postat av: Angelica

Åhh, jag drömmer också massa sjuka drömmar.. men när folk dör så är dte för att jag dödar dem, hur knäppt är inte det? I verkliga livet skulle man ju aldrig få för sig nåt sånt.

Ang. kontraktet, nej, jag tycker inte du är en dålig människa om ni bara drar.. det är bara rätt åt honom, han verkar ju aningen skum. Och liksom, vad kan han göra? Han kan ju inte bevisa nåt :P

2006-12-18 @ 21:29:51
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback