Mission to Sweden :D


En liten kort update. Har inte haft tillgång till varken dator eller internet juh mad

Joinade P i hans sjukskrivning tor-fre. Tog färgen fr. Sandefjord - Strömstad. En trip vi antagligen inte kommer ta igen. Hälften av alla på båten stod överbord och spydde eller låg på golvet. Man satt där och höll tebax ända tills det inte gick längre, för varken älsklingen lr mig. huh! Hann iaf handla med mig lite från taxfreen. Vodka bling bling och den "nya" smaken Caramell Baileys.

Vårat "mission" var att köpa en bärbar och det gjorde vi. 6500:- gick den lös på, inte så farligt.
Sitter faktiskt i bilen och snyltar på andras nätverk just nu, 100m från hemmet :D Efter 2 veckor utan fungerande internet så tar desperationen över.

Ska hem och spela bingolotto nu. Men jag ska sjukskriva mig resten av veckan så vi lär ses igen =p

color linebling vodka

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad vidrigt! Jag hatar att se folk spy... eueeh. Men bra pris för en laptop i alla fall! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback