My confessions ;-O

Hittade en utmaning herrom dan som verkade rolig. My confessions hette den ;))
Så nu utmanar jag alla som inte gjort den att göra den. O hojta till när ni gjort det.

~ Jag är usel i köket. Min specialitet är
mackor. Kan en del kombinationer efter si så där 3år hemifrån. O ja, det har blivit en del pizza besök oxå. Ibland har jag lyckats få till det med köttbullar & makaroner men det är på gränsen. Köttbullarna blir oftast svarta på utsidan och frusna på insidan, o makaronerna är antingen överklara lr oklara. O koka ägg sen då. Uj. Tur att jag numera har en mästerkock till sambo. Jag sköter disken och han sköter maten ;D

~ Jag är mörkrädd så inni. Eller kan man kalla det ensam-rädd? Även om det är dagtid kan nämligen minsta lilla ljud skrämma skiten ur mig. Minns fortfarande när jag va 5-6år och inte vågade går ner till nerevåningen (toan va där...) Ändå har jag sätt alllla skräckfilmer och jag älskar dem. Om någon tittar med mig och sen stannar kvar över natten. För tro inte att jag kan se på Efterlyst, medium, ghost wispers etc ensam. Nono.

~ Denna skäms jag mesta för, vill knappt skriva det. =S Men när jag va liten (lågstadiet) så va min största hobby att snatta med vännerna. Huh! Det började med att smaka godis på ica, sen blev de en svartepetter kortlek på leklådan.. En period hängde vi på stan hela dagarna och bara snodde för att. Kattmat, suddigum, klistermärken, smink. Jag använde inte ens smink. O ingen av oss vågade ta med oss sakerna hem så vi gav bort dem till varandra. Detta fick ett ganska raskt slut när mamma hittade alla nya saker i mina lådor, o jag konfronterades vid matbordet. Hujeda mig sånt barn jag var.

~
På denna punkt härmar jag den jag snodde listan från. Men det är verkligen sant. Jag är kass på att köra bil. Mitt första år med körkort och ny bil va fyllt utav punkor, naggade fälgar, bucklor. Man kunde nästan tro att jag behövde glasögon där ett tag. Missade både högakanter & rondeller. Ja tom att lägga i handbromsen i en nedförsbacke. Tur att de fanns så snälla lastbils chaffisar som stannade upp än, annars hade de kunnat bli både seriekrock och badande bil. Det vettigaste jag gjort va typ att sälja bilen innan min flytt till Gbg. Hade kanske inte suttit här annars.

sadwishmörkrädd

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tro om jag ska orka på mig den där någon dag ;)

Postat av: Angelica

Haha, du är faktiskt rätt klantig på att köra bil, men du har hela livet på dig att köra så du blir nog bättre ska du se! Gullungen min!

2006-12-20 @ 10:44:34
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback