My friend did Zlatan.

Inte riktigt "did".  Det va mer så här. Aida flyttade till Milano för ja lite mer än ett år sen. O hon är obsessed with Zlatan. Hon lever rena rema lyx livet där borta mellan pluggandet. Bitch! ;)) Anyway, Vip, rödamattan & kändisar har nästan blivit uttjatat. Pratade med henne på msn igår och hon skriver - Festade med Schenkenberg igår måste sticka, ska åka limo till Armani (ett uteställe) . O u have to tell me typ. O så loggade hon in med namnet - JAG HAR TRÄFFAT ZLATAN. alldeles nyss.
Detta rör om i våran lilla värld, asså vi har pratat om det här, vad skulle du säga om du träffa honom osv.. O vi vet ju att chansen inte är omöjlig eftersom han numera bor i Milano.

O hur hon impade på honom sen då, riktigt stolt över min tjej. 3 hjärtan

-Hej, jag heter Aida och ville bara komma fram och presentera mig. (på bosniska såklart!)
- Har ni kul? (svenska)
Varav han säger, - kan du svenska oxå? Vart är du ifrån?
Hon säger att hon är född i Sarajevo och uppväxt i Swe och nu bor hon i Milano.
Då säger han - rätt lika alltså.

Majgad! Känner mig helt hysterisk här ju. Hennes mamma kommer typ få hjärtinfarkt i telefon. Skulle jag träffa min "drömkändis" Nu är jag ju inte direkt besatt av någon men Josh Hartnett skulle väl duga. Haha.. Jag skulle aldrig kunna gå fram för de första och sen vara förnuftig, ikke!

Det läääär bli mkt härligt skvaller över våra 3h`s fikor när vi kommer hem till Sverige.
Friday girls! ghost kiss 

zlatan

Kommentarer
Postat av: c.c

hahaha fy fan va kul att läsa! ja hatar din friend, vill ju också träffa zlatan igen! Jag har festat med han back in the days han är riktigt busig haha;)

Postat av: c.c

va jag tycker han är sjukt het haha ;) yummy

2006-12-15 @ 11:40:40
URL: http://devilinprada.blogg.se
Postat av: Lyckan själv!

ha ha ha ha... va fiint gumman! nu ska vi inte ta i med lyxlirar livet va!!
haha i may be livin' it men fortfarande med en lika fattig student plånbok som resten hihi.
puss längtar tills fredag!
millebaci
Aida

2006-12-15 @ 14:09:37
Postat av: NoScarlett

"#¤%&/()=)(/&%¤%&/()=)(/&%¤%&/(

Fan va fubbigt!!! I´m going to Milano.

2006-12-15 @ 17:12:14
URL: http://noscarlett.blogg.se
Postat av: lea

ooo jävlar vad nice..

2006-12-16 @ 02:01:10
URL: http://butterfly156.blogg.se
Postat av: tikt

Jag har råkat ut för följande historia; köper säng med madrass
från IkeaHandlaHemma som levereras 12 Oktober. Då sängbotten
läcker kåda samt visar sig vara för hård för mig beställer jag
omgående ångerköp via distanslagen/reklamation.

Sängen skall hämtas inom någon vecka enligt kundtjänst.

Ingenting händer.

Fakturor börjar komma från Ikanobanken, jag ringer varje vecka
till kundtjänst och får varje gång till svar att allt ser bra ut
och att sängen skall hämtas i slutet av veckan.

Detta pågår i 2 månader tills sängen slutligen hämtas 8 December.
Tror att allt är över, det har varit påfrestande att ha en stor
säng i en liten 1:a i 2månader i väntan på transport, samt sitta
i telefonkö 30 min varje vecka för att påminna om transport.

Men nu 2 veckor efter transport kommer nya fakturor med räntepåslag.
Fakturan är på 4643:-, ringer Elisabeth på kundtjänst, den skall
vara på 643:- enligt henne, det är frakt och ränta som jag skall
betala enligt henne.

Informerar henne om att jag blivit lovat slippa alla kostnader även
frakten då min parkett blivit skadad, hon säger att det inte finns
någon på sängavdelningen som kan komma ihåg detta.
Hon erbjuder sig istället att vi ska betala hälften var av frakt
och ränta 323:-.

Jag tycker faktiskt detta varit dåligt skött av er med 2 månaders
vänta på retur och jag får fortfarande sitt och bestrida fakturor
som skickas ut trots att jag blivit lovat slippa kostnader.
Det är helt otroloigt, detta ärende går nu in i sin 3:e månad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback