Noll vuxenpoäng.

Så va de det där med vuxenpoäng, som jag inte har några kvar. Överväger att ta tebax det där med underbaraste julhelgen. Slutade nämligen i stuk med förra året. Förra året blev jag utkastad före 24 och i år tog jag mig inte ens dit ;-I Tog första mjölkdrinken runt 18, första groggen 20.30 och vid 23 va det svart. (?!) Jag som va så inställd på att ta de lugnt. Drack inte ens mkt ändå vaknar jag upp i badkaret i mina egna ***** och av att Patrik tvättar mig. Hej, cp fylla!

Skulle stannat hemma och hyrt film iställe som jag tänkt. Tror nämligen att denna baksmälla är den värsta nånsin, hujeda. Blev hemkörning med pizza kan jag lova. P och jag brukar alltid beställa ett nr, så det blir en surprise vad man får. Nr 24 o 29 va inte att rekommendera kan jag säga. Salami, bacon, mozarella o lök. Euuw.

Har kollat på bröderna lejonhjärta och städat hela badrummet.
Lyckades dra ner hela draperiet och så. Hmm.

salamilejonhjärta

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hehe illa illa! :)

Postat av: Malin

Jag älskar Bröderna Lejonhjärta!

2006-12-27 @ 17:23:47
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Angelica

Mysigt värre..! ;)

2006-12-30 @ 12:17:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Haha, det var som fan. Du låter precis som jag. Nu kom jag visserligen iväg denna juldag, fast den slutade ju i kaos. Höll på att bli utslängd, grinade sönder mig, hade trassel med en snubbe.. och till sist har jag legat inne på en toalett med massor av glassplitter och jag FATTAR inte men jag har blåmärken och sår överallt. Vad har jag gjort?! Dessutom smällde jag till nån :-O Det blir inga vuxenpoäng på det. . .

Nåväl, jag kom ju iväg iaf. Får se hur det blir imorn när det är nyår. Förra nyår kom jag aldrig iväg till krogen, jag var så full att jag somnade.

2006-12-30 @ 15:38:20
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback