Nyårslöfte, bli mindre ego.

paljett stjärt

S
a till chefen att jag inte ville jobba lika många timmar imorn, inte populärt. Försökte förklara för honom att jag behövde både städa, packa och vara utvilad inför nattkörningen. Mitt i min förklaring avbryter han mig och frågar om tröjan han har på sig är fin? euw. 45årig gubbe med kalas kula, skiter väl i hans tröja.

Lyckades iaf skjuta fram passet lite, P jobbar ju e.m så det är bra om vi hinner fixa de mesta på morgonen så det bara är att åka 22.45 när han kommer hem. Så imorn blev det 12-20. Då blir de staight home till duschen o sen vänta på plutten.

Under mina 4mån i Norge har jag märkt att ingen här är modeintresserad. Den ända trenden dem kör på är Myskläder. En annan tar uj alla tillfällen till att göra iordning sig ;)) Hmm.  Dem i ålderklassen 40-65 verkar mer trendiga, alla har LV väskor och snyggaste bågarna i alla dyra märken. O en annan sak är att alla är "kraftiga" lägg på 5-10kg på alla i Sverige och få ett Norge. Inge fel med det, finner det väldigt kul att för en gång skull känna mig minst. Risken att man gör det i Sverige är inte lika stor, hoppar såklart förbi nån liten snygg skinny sak då. Men det är de slut med nu, right Bellus? För traditions skull är mitt nyårs löfte "börja träna ordentligt!" nån annan som har samma nyårslöfte? Om inte annat, vad har ni för löften?

Jag ska bli snällare och mindre ego. Så det så. glad gubbe

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ska bella börja träna nu?:P Har hon sagt lääänge.. Det där med nyårslöften är så svårt för man håller dom aldrig ändå, iaf inte jag :/ Ses snart chick.

Postat av: Angelica

Jag har inte riktigt funderat över vilka nyårslöften jag ska avlägga. Men det kommer förmodligen att bli saker i stil med att äta mindre sötsaker (dvs. bakelser, det är fan värre än godis för mig..) samt försöka ha lite längre stubin ;)

2006-12-21 @ 16:55:09
URL: http://annilelica.blogg.se
Postat av: sabina

mitt nyårslöfte är att jag ska fortsätta vara mitt underbara & roliga jag. det är det enda löftet som jag inte kan bryta! ;)

2006-12-26 @ 13:08:59
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback