Pakning på G.


"Du kan säga att du älskar mig efter 2 mån, men inte be om ursäkt när du gjort mig ledsen"

- Antingen är det fel på min mobil eller på min pojkvän. Har nämligen inte fått ett ända sms idag. Väldigt konstigt må jag säga. skock

Orka sitta med inpackningen 15-20min, varm vattnet räcker inte ens så länge. 5min fick räcka, hoppas på balsam effekt at least. Har förövrig as ont på insidan låren (tränade inte ens dem.?!) o så har jag lyckats skaffa mig skoskav, perfekt till serveringen.

Ska snart packa ner hela min garderob i min
nya resväska, inför Kga-visit/hemflytt ;-)
Måste även testa min juldan outfit, kanske behöver gå ut byxorna för de är i tightaste laget.


Kommentarer
Postat av: Angelica

De kanske ansträngdes iaf, jag brukar ibland få träningsvärk på insidan av låren fastän jag inte lagt tyngdpunkten på dem.. vissa övningar kan belasta de musklerna ändå.. det suger verkligen stenhårt att ha träningsvärk där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback