Scarlett, cause i hate her.

                                                                                                                           Tjejsnack
note Lyssnar du ofta på musik?
De kan man väl säga, fast jag är ingen musik fanatiker med en mapp på hundratals låtar. Har mina utvalda favouriter.
· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!) Robbie Williams & Coldplay`s låtar gillar jag. Sen är det radion/MTV som gäller. Är en sån där som älskar att lyssna sönder en låt åt gången. Förtillfället Nelly Furtado - all good things, Alejandro Fuentes - hallelujah, Take that - patience. Mmm..
· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad? No.
· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? "träffat o träffat" har vart backstage på massa fjant konserter och frågat efter autograf för si så där 10 år sen. Åkte karusell med Solid harmoni på en festival i min stad, de va stort på den tiden. Hehe.
· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då? Adrianna Lima eller Carmen Elektra för att de är hot chics. Victoria Beckham för att hon "super kändis"
Scarlett för att.... jag inte gillar henne men oxå för att komma åt hennes karl.

victoria beckhamadrianna lima

Kommentarer
Postat av: Mikaela

"Om du fick vara vilken ARTIST som helst" :p
Så vitt jag vet sjunger varken Adriana eller Carmen :D

Postat av: Alexzandra

Mikaela: Hopsan, vet inte riktigt va jag tänkte på. Tänkte nog kändis. ;D

2006-12-13 @ 06:19:07
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: c.c

lima är min favis

2006-12-15 @ 02:14:21
URL: http://devilinprada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback