Skit bil, skit land.

Bil f-n är trasig. Det ända som lyser är ett helljus. Kom bara halvägs till Adecco sen vände vi o åkte hem igen... Kan bli problem detta, speciellt när vi ska åka hem till Sverige på natten. Kan ju alltid hoppas att man inte stöter på nån polis, chansen att vi inte gör de är nog rätt liten. Tullar och skit ju. Känner iaf att det är meningen att vi ska åka hem, allt börjar jävlas här borta nu o jag blir bara mer o mer less. Speciellt när Patriks kompis vart nere på Adecco och dem påstod att han inte skulle få betalt för sin sjuk tid. Det pga att han inte jobbat på ett och samma ställe i 2mån. Läste igenom boken jag fått av dem o den gav helt andra besked. Ringde därför o frågade om de va nått problem med min "utbetalning" men de va det inte såklart ;)) blev lite nervös där.

Sitter man här i mörkret igen, jihaa! Plutten har jobbat sen 2 i natt och kom nyss hem från ett 12h pass. Såklart måste han sova och jag sitter i en nedsläkt 1a och har inte att piss att göra. Jihaa igen! Skönt de ska bli att komma hem, då kan jag åtminstone laga mat eller kolla på tv utan att störa honom. Annars kan jag ju alltid gå ut och träffa mina vänner iställlet för att sitta inne som nån annan j-vla nolla. gaah! arg gubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback