Societet familjen här.

Då har man vart och hämtat den obligatoriska hundringen. Men som sagt, välbehövd.
Blev en och annan kaka också =) Min faster & kusinerna var där. Sikken societet familj det är. De använder ord som emigrerade, integritet, rebel. Prata svenska människa ;D Men så heter ju barnen Nils och Karl. Bara det säger ju en hel del. confused

La ju ut lite saker på tradera igår och har faktiskt fått säljande bud på ett par fornarina brallor. Sen så va Patriks mamma här och hon köpte 2 luvtröjor av mig. Till överpris, stålarna bara rullar in... Hehe, nåra hundra rikare är jag iaf. woho

Föresten nån som har lite låttips, inga topliste låtar nu utan gamla godingar. note
Dela gärna med er isåfall.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, Bitch med Meredith Brooks var ju en gammal goding för att inte tala om Daddy DJ ;) Fast nu vet jag förstås inte vilken musik du gillar eller hur gammal musik du vill ha.. annars kan du ju bara ladda ner Elivs eller nåt ;D

Postat av: Angelica

Vi kanske skulle göra det, slå oss ihop? Förfest hos mig imorgon klockan fem? Hahaha!

Skämt åsido nu, det är ju pinsamt. Man kan tro att jag har blivit misshandlad och jag vågar inte tänka på hur du ser ut med blåöga. . . det pinsamma för min del är att jag slog en KILLE. Men han tyckte säkert att det var ännu pinsammare hehehe ;)

Hoppas du också får ett fint nyår! Jag ska försöka vara städad och vuxen imorn :P vore ju kul om man kan för det första minnas nyåret och för det andra minnas det som nåt bra..

2006-12-30 @ 17:08:43
URL: http://annilelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback