Some really good news ;))

    fyverkeri I HAVE SOME GOOD NEWS fyverkeri
Vi ska flytta hem, jeey! Jag har vart så less på jobb och allt det här nu senaste veckan. Hela dan har vart ett ända stort sammanträffande. Först ringer Patrik och väcker mig imorse och säger att.. Adecco våra arbetsgivare har blivit sparkade från P`s jobb så han har bara jobb fram till nyår. Och så länge han är anställd hos adecco får han inte fortsätta där. O han vill knappast hoppa mellan rimi, servering och dagis som jag gjorde 2mån. Eftersom han även tröttnat hockeyn för flera veckor sen så finns det inte så mkt som håller oss kvar.

Nån timme efter ringer adecco även mig och säger att (expert) är besvikna på mig för att jag vart borta en veckan. Hallå, får man inte va sjuk lr? Det är inte direkt ovanligt att va sjuk en vecka så. Tror hon sa det bara för att dem inte var nöjda med mig. Själv har jag haft ångest hela veckan för att gå tebax dit så. I`m relifed. ;-)) Behöver inte ens gå tebax nästa vecka utan dem fixar nått tillfälligt de sista dagarna. Oh.

Fan jag får inte mina 2 vin flaskor som jag hade innestående. Like i care.
Älskar såna här impulsiva saker. Blir hemfärd nästa torsdag som bestämt sen drar vi tebax hit och jobbar 3dar, sen är uppsägnings tiden slut. Har kvar D-nr så vi kan ju alltid åka tebax och jobba ett par mån i höst om vi skulle vilja det. Men just nu vill jag bara hem till lägenheten i Kga och ordna lite ;p Massa fikor, massa gym, några solning o massa tid med my family.

Det första jag gjorde va att boka tid för klippning, färgning och manikyr. Hääärligt.

manikyr2manikyr


Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad har du jobbat med?

Postat av: Lisa

Jag gör ett nytt försök, här kommer några hubbar till :)

darklord.hopto.org
kut-hub.hopto.org
valkyria.myserver.org
area51-5.udgnet.com
liberty2.mine.nu

Dessa SKA funka =) glöm inte att trycka ctrl + Q och klistra in adressen där. Lycka till nu ;)

2006-12-14 @ 17:50:30
URL: http://dorleen.blogg.se
Postat av: Anna

haha jaa vi hade inte så mycket bättre för oss.. brukar allt vara inne och läsa din med :D

2006-12-14 @ 23:05:35
URL: http://annaingestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback