Trött, tröttare, tröttast.

Shit pommes. Kom hem nu, har vart full rulle hela dan. Det är för härligt med såna dagar, iaf när det är roliga saker man ska göra =) I väg till K-hamn för att hämta fotäljerna som inte alls motsvarade förväntningarna. Blev istället än väldigt stor fotölj, så mkt skönare o dubbelt så dyr. Har gått mkt pengar idag kan jag lova. Kö in till Marieberg men inte så smock som jag trodde ändå. Blev en till julklapp till mamma. Lorèal telescopic lr hur fasen de stavas. Blev en till mig själv oxå. Både P och jag hade lite hemliga julklapps ärenden o det gick ju som det gick. Affären jag skulle till att lagts ner och jag lyckades komma på va P köpt till mig. Nu vill han typ bojkotta hela julen. Tur att en ny byrå på ikea kunde muntra upp honom lite ;D Blev direkt till fiket efteråt. Blev en lång än. Trött som fan är jag, saker överallt. Orka ta i tu med det nu liksom. Imorn blir det familjen för hela slanten. pynt Har ni handlat klart alla klappar nu?

Har inte hunnit inviga badkaret än, vill ju ha sällskap. Men P är upptagen med att spelar xbox360 me falck. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback