brun utan sol/ Klänning råd.

Yees kom på att vi hade sockerdricka hemma. Är ingen större konsument av dricka men nu blev jag sugen :d Ringde precis pojken och frågade när han kommer, han va i Oslo nu. Hallå, im starving! De blir taco ikväll.. och så ska jag manikänga lite så han får se mina nya kläder. Han va ju ioförsig med när jag köpte dem men de är ju annorlunda på.

Nu är det så att jag köpt 2 klänningar på Gina (samma modell fast olika färger då) finns säkert många där ute som har denna. Felet är bara att jag har bröst, o klänningen är tydligen inte till för såna som har. Det är en kant som ska vara under brösten (tror jag?) men när jag drar ned skarven under boobsen så visar jag too much, att ha Bh under är helt uteslutet. Jag vill gärna inte ha brösten upp till hakan. Någon som haft detta problem eller vet vilken klänning jag menar? Bortsett från detta blev outfitten ursöt tillsammans med grå overknees "strumpor". Skulle så gärna vilja sätta in bild men det är ju problemet att få över bilderna. Lovar att jag ska fixa nån "dagens outfit" bild då och då när jag vart hemma efter jul och hämtat grejer.

Köpte oxå med Doves hudloation med brun utan sol. Har tidigare kört på niveas men man är typ kletig i 5h efter...O denna nya torkade in på 5-10min. Plus Doves va större och billigare. Hur underbart är det inte med loation/brun-utan-sol i ett? Jag har testat vanlig brun utan sol 2-3ggr i mitt liv och de går verkligen inte att få jämnt. Så denna nya uppfinnig är ju fenomenal. Såg att jag va förfärligt blek i provhytten igår, inte kul när man står och ska prova svarta nyårs klänningar. Big No! Usch, i går kände jag mig allmänt blek, otränad och ful ihåret. Ska bli så underbart att flytta hem till Sverige om ett par månder. Frissan omedelbums. Klippning, färgning, soldusch och fixade naglar. Jajemen! Fast de va ju då 4 månader kvar.... Får se om jag står ut med mig själv tills dess..

Btw. så förlorade pojkens lag med typ 3-11 eller nått liknande. Riktigt bra är dem. Haha... Hockeyn är inte så stor här i Norge som den är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback