Brun-utan-sol/idol problems.

Jag børjar tro att det är øvernaturliga krafter som inte vill unna mig Idol. What`s the deal? Varje gång missar jag det, inte en ända fredag lyckas jag. Otroligt! Det är inte så att jag gør annat heller.. Nope, sitter hemma med avslagen tv bara. Men jag ska titta imorn, så inga avsløjanden please. Vet ioførsig inte om jag vill veta denna gång. Finns det nått annat än att Marcus & Erik står i final? (såg till min førvåning att Erik låg väldigt dåligt till enligt Klick)... Står Johan med i finalen vill jag fanimej inte se...(schhh, bloggers!)

Dåligt med bloggande igår, men jag hade iaf tid att svara på era kommentarer.
Kul att så många gjorde barn namns utmaningen bebis

Jag och plutten åkte iväg och solade igår. (har solat 5ggr sen i Mars) är nämligen riktigt nojig när det gäller hudcancer och rynkor. Med andra ord har jag kørt stenhårt på brun-utan-sol sista månaderna. Men to hell whit that... Eftersom jag inte lyckas använda vanlig så har jag istället kørt på en "light" loation med lite tan i. Färgen blir relativt jämn men orka smørja varje dag.. O gør man det inte så førsvinner ju reslutatet på en gång! O jag orkar inte heller vara kletig eller lukta skumt. P uppskattar de inte direkt heller så...
Kan fortsätta klaga om ni vill? Ser alltid smutsig ut mellan øgonen... And so on.. Jag hade nästan saknat solarie doften, Euw! Ska iaf inte børja øver konsumera førens det närmar sig hemfärd. Julafton, juldan & nyår.. *längtar!

Står på jobbet nu, En hel vägg med MTV bakom mig. I need it før att vakna till.
Slutar 16 idag, då blir de hem och korka upp och lyssna sønder Thak thats nya låt. musik

brun utan solsolarium

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ville bara ha den där prinsessan som angelica hade, men det är lungt jag hoppar över det.

Postat av: Anita

gud vilken söt bäbis :D

2006-11-25 @ 12:12:20
URL: http://anitaandersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback