bussfobi.

Underbart, jag får ta bilen till jobbet hela veckan. Skönt och veta att man kommer i tid o så första veckan på nya jobbet. Och om inte annat hatar jag att åka buss. Alltså verkligen hatar. Jag cyklar hellre 2 mil än åker buss, så illa är det. Men nu har jag ju ingen cykel här så... Kan ärligt säga att jag inte åkt lokal buss på 4år (borsett från när jag bodde i gbg i 8mån. Men där vare så lätt att hoppa på bussen eller spårvagnen) det är själva grejen att kolla upp när bussen går och sen stå o vänta.... Eu, hujedamig.

Buss


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, där ser man, bussfobi :P

Postat av: Louise

Du är inte ensam. Jag har också bussfobi, eller jag har egentligen klaustrofobi och agorafobi men det gör att jag tycker det är jobbigt att åka buss, tåg, hiss, gå på offentliga toaletter osv. Det påverkar mitt liv rejällt och jag verkligen hatar det!

2008-09-19 @ 12:14:34
Postat av: Alexzandra

Louise: Det måste vara ett helvete! Jag tror dock inte jag lider av riktigt så stor fobikänsla. Har inga problem med varken, tåg, hiss eller offentligatoaletter. Tycker bara väldigt illa om bussen å allt som tillhör det...Sköt om dig!

2008-09-19 @ 13:38:14
Postat av: Anonym

Mm, det är ett helvete! Bussen är ett stort problem, men enda sättet att komma ur det är att åka, vilket är jätte jobbigt. Tack, sköt om dig också :)

2008-09-23 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback