Dagens fråga & Helgen.

Denna helg tog slut riktigt fort. Blir väl så när man jobbar lördag i guess. :-I försökte få kollegorna att öppna sig lite idag på jobbet. Fick fram att alla är upptagna och sen hur de träffat sina respektive. Finns minns sagt många olika sätt att träffas på. Hur träffade du din pojk-flickvän?

Patrik o svärsyskona kom och hämtade mig i vår nya bil efter jobbet. Värsting pimp. När vi kom hem drog vi fram familje geni och massa alkohol. Varje gång man svarade fel fick man dricka. P somnade tidigt för ovanlighetens skull. Öronpropparna var på plats redan kl 21 för han. Jag ägnade mig åt att prata hål i huvet på Patriks syster. Skönt att ha en tjej att prata med för en gång skull.

Missade inte idol reprisen idag, whoho! Erik gjorde "bed of roses" riktigt bra men Marcus första låt va oxå bra :P just idag tyckte jag Erik va bäst men i helhet är de fortfarande Marcus. Börjar ta mig fan bli rädd för att Johan ska få ut nån av Erik o Marcus. Han håller sig ju kvar som västa igeln, hur fan är de möjligt?

Kl 17.30 ska familjen iväg och kolla Patriks match. Nice =))

saaab 


Kommentarer
Postat av: Honeydew

Det är inte speciellt svårt, det är urlen: som står på **Entry headers. Du sparar bilden i ett inlägg och går in på egenskaper (högerklick på bilden) där urlen finns och klistrar in den på **entry headers!

Postat av: Sandra

Aldrig haft någon pojkvän, så svårt att svara på (;

2006-11-19 @ 17:10:50
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Angelica

Johan kommer trea (men jag fattar verkligen inte hur han varit kvar så länge). Däremot tror jag att Erik kan slå Marcus i slutspurten. Men jag tycker fortfarande att Marcus är bäst överlag.

2006-11-20 @ 08:58:27
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback